بـانــــــوی مـــاه

ایـــنجا دلم بحال کسی قبطه میخورد بانوی ماه ،حال دلم را عوض نکن...

بـانــــــوی مـــاه

ایـــنجا دلم بحال کسی قبطه میخورد بانوی ماه ،حال دلم را عوض نکن...

*بنـــــامـ حقیقت عشق*

بنام آفریدگار آسمان و خورشید

آفریدگار ماه...

بنـــــام آفریدگار بــــانوی عشق،بـــانوی مهر و...

بـــانوی مــاه...

درود بر پیام آور رسالت و وحی و خاندان پاک و طاهرش...

درود بر بـــانوی کرامت

اسوه ی نجـــابت

و راهنمای سعادت...

اینجا خانه ی نجابت  است.... 

بانـــــام بانوی ماه ،سخن پاکی و قیمت است...

اینــجا سردرش نـــام ناموس خدا حک شده است

لطفا "بـــا وضو وارد شوید"

اللهم صل علـــی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

یـــــا زهرا(س)...



نظرات 1 + ارسال نظر
حسن شمس شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 17:12

زهرا جان!
وبلاگ بسیار گرم صمیمی ای داری.
مطالبت هم جالب و قابل فکره.خوشحالم که پیشرفت قابل توجهی داشتی و برات ارزوی موفقیت روز افزون دارم.امیدوارم نوشته هات روز به روز عمیقتر و بهتر از دیروز باشه و همیشه از "حقیقت"هایی بنویسی که بعد از "شناختن" بهشون علاقمند شدی.که درین صورت نوشته های بسیار خواندنی و محبوبی خواهی داشت

مرسی که اومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.