بـانــــــوی مـــاه

ایـــنجا دلم بحال کسی قبطه میخورد بانوی ماه ،حال دلم را عوض نکن...

بـانــــــوی مـــاه

ایـــنجا دلم بحال کسی قبطه میخورد بانوی ماه ،حال دلم را عوض نکن...

در معرض استفاده!

 

گفت :آدم با آرایش زیبــــاتره...تـــــازه خواهانم زیــــاد تر داره!

گفتم:فکر کن یه نفر دو تا شکولات بهت تعارف کنه که یکیش باز باشه و یکیش بسته!

کدومو بر میداری؟

چند لحظه مکث کرد و گفت:خوب معلومه اونــــی که بسته بندی داشته باشه!

گفتم:خوب خوردن اونی که بازه راحت تره !

گفت:کثیـــــفه بابا! مریض میشم

گفتم:دخترایی که حجاب ندارن ظاهرا بیشتر خواهان دارن ولــــــی یه ایرادی داره!

گفت: چه ایرادی؟؟

گفتم:میشــــه جریان اون شکلات بازه!

هر کی از راه میرسه یه نگاهی میندازه و یه دستی میزنه!

ولی موقع خریدن که میرسه همه راهشونو کج میکنن!

 مکث کرد و حرفـــــی نزد...

فقط دستش رو برد روی سرش و روسریشو کشیــــد جلو....





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.